Janosik Janosik
11738
BLOG

Jak Się Ląduje na Plecach na Betonie Lotniska - nie w Błocie # 2

Janosik Janosik Rozmaitości Obserwuj notkę 175

Tomasz Hypki ze “Skrzydlatej Polski” w ogóle poddaje w wątpliwość “wielką siłę konstrukcji TU-154″. – Ten samolot, jak każdy, miał bardzo delikatną strukturę – zaznacza. – Nawet jeśli można mówić o “silnej konstrukcji TU-154″ to co najwyżej w przypadku dołu kadłuba. Ale górna część samolotu – bombowca, myśliwca a zwłaszcza maszyny pasażerskiej – jest zawsze najsłabsza. Tam są blachy cieńsze niż 1 milimetr – opisuje z kolei Piotr Łukasiewicz. – To tak, jakby dziwić się, że dach kabrioletu, który sunął po asfalcie do góry kołami przy znacznej prędkości, uległ roztarciu – dodaje

Według prof. Jerzego Maryniaka ze Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie,

Kiedy samolot znalazł się w położeniu plecowym nie było już mowy o “małej skali zniszczeń”. Ubolewam, że osoby, które najwięcej mówią o katastrofie, najmniej znają się na ich temacie. Tak jest w tym przypadku. Nie będę rozwodził się nad tymi głupotami – denerwuje się profesor.

Tak mówią Wysokiej Klasy Specjaliści - ( stawiając na szali Swój Autorytet }.

To dlaczego Fakty Dziwnie się Różnią od ich wypowiedzi  ( oto przykłady )

„…Tam są blachy cieńsze niż 1 milimetr…” Płk Piotr Łukasiewicz

„…Tam są blachy cieńsze niż 1 milimetr…” Płk Piotr Łukasiewicz -

to ten sam co już wydał wyrok na Pilotów.

http://janosik.salon24.pl/239432,film-plk-piotr-lukasiewicz-wydal-wyrok-na-pilotow-kciuk-w-dol

Janosik
O mnie Janosik

" Dzisiejsze Czasy " - Oceniam : - Krytycznie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości