Janosik Janosik
11624
BLOG

Prawdziwa Przyczyna Katastrofy Smoleńskiej - Opracowanie - # 1

Janosik Janosik Rozmaitości Obserwuj notkę 14
" ... może wskazywać na pewną dość specyficzną awarię w locie. ... "
| MAREK DĄBROWSKI 64 5310 | 08.04.2013 07:32 |

" ... Dodajmy w locie na wysokości na której tej maszyny w tym miejscu miało nie być i po bliskim spotkaniu trzeciego stopnia nie tylko z "pancerną" brzozą. ... "
| NUDNA-TEORIA 37 8830 | 08.04.2013 17:41 |

" ... I od trzech lat brak spójnej tezy dlaczego ta maszyna tak nisko zeszła, zanim zaczęły ją trapić niewytłumaczalne awarie. ... "
| NUDNA-TEORIA 37 8830 | 08.04.2013 17:41 |

Ależ - Szacowny Blogerze - Nudna - Teoria - " ... spójne ... " - opracowanie tego co wydarzyło się 10 / 04 - jest już od dawna - i odpowiada na wszystkie pytania :

Między innymi - " ... dlaczego ta maszyna tak nisko zeszła, zanim zaczęły ją trapić niewytłumaczalne awarie ... ".
Odpowiada też na pytanie - "Co" ścięło linie energetyczne przy ulicy Gubienki - o godzinie 8:39:35 - nie uszkadzając izolatorów ? - Kiedy TU 154 M 101 - był na wysokości około 400 metrów.

Czy jest "Coś" takiego - co to potrafi ? - Oczywiście - że jest - i potrafi znacznie więcej !!!

| Nic nie wskazuje by TU 154 M został zestrzelony - czyli Film NG |
| Link - Janosik | 20130127 | 22:00 |

Jeżeli Dowódca podejmuje decyzję o odejściu - a podjęcie działań - odejścia - inicjuje - nurkowanie - w początkowej fazie około 20 m / s - to od razu widać - że elementy TU 154 M 101 bez - których żaden samolot nie odejdzie - musiały być "poharatane".

Na przykład tak przycięte - jak od linijki :

image


| Tu 154 M uderzył w Ziemię "miejscu ostatecznym" około 550 / 500 metrów od lotniska już bez jednego lewego statecznika Poziomego i dziwnie bo bez końcówki lewego skrzydła - Coś poharatało lewą stronę TU 154 M i na pewno nie było to drzewo - w takim przypadku odejście było niemożliwe - A TU 154 101 zaczął spadać - do nieuchronnego końca - bo ster wysokości i lewa lotka zostały poharatane |

| Rozpad Statecznika TU 154M - Zaczął się w Powietrzu nie na Ziemi |
| Janosik | 20101113 | 12:38 |

Wielokrotne padało pytanie dlaczego TU 154 M 101 znalazł się tak nisko i nie odleciał na drugi krąg - wszystkie dostępne dane oraz brak zdjęć Lewego Statecznika Poziomego - z miejsca gdzie ten statecznik leżał zaraz po katastrofie - wskazuje - że "Poharatany" Ster Wysokości był przyczyną - że TU 154 M 101 znalazł się tak nisko i nie odleciał na drugi krąg.

Gdyby to nie była - "dość specyficzna awaria" - to nie robiono by szopek – typu - Konferencja MAK 12 stycznia 2011 roku i Konferencje Komisji Millera 18 stycznia 2011 roku i 29 lipca 2011 roku.

| "Poharatany" Ster Wysokości - w Smoleńsku i Gibraltarze |
| Link - Janosik | 20120730 | 08:00 |
 
KACZAZUPA: W poszukiwaniu straconych 17 stopni
 
########################################################
 
########################################################

Ja staram się opisywać wydarzenia 10 / 04 zrozumiałym dla "cywilów" języku - " ... bez żargonu technicznego ..." - i Co - pojawia się Pan CHESHIRE CAT i ignorując dostępne dane z TAWS oraz Opisy Komisji Millera - pisze nieprawdę:

" ... Piloci tak bardzo spieszyli się, żeby przycisnąć Tupolewa do ziemi, że nie zwrócili uwagi ( lub celowo ignorowali ) wszystkie alarmy TAWS. ... "
CHESHIRE CAT 10 1038 | 23.07.2012 08:51

Niestety Bloger Cheshire Cat - żadnego języka nie zrozumie - bo niestety jest nastawiony przez 98 % istotnych - niestety rządowych mediów - Gdzie tak zwani fachowcy - typu Hypki – wielokrotnie mówili to - co zacytował CHESHIRE CAT - wbrew zapisom Stenogramu opublikowanego 1 czerwca 2010 roku - gdzie zapis ostrzeżeń TAWS - jasno pokazywał - że Piloci podejmowali próby reagowania na ostrzeżenia TAWS - ale bez skutku - bo "poharatany" ster wysokości to uniemożliwił.

########################################################

########################################################
 
" ... Redaktor Wroński stwierdził z charakterystyczną dla siebie wyższością i specyficznym grymasem na twarzy, iż piloci ignorowali sygnały TAWS/FMS i dlatego rozbili się w Smoleńsku. ... "
| Martynka 315 8801 | 09.04.2013 00:57 |
 
" ... Załoga niewłaściwie użytkowała system TAWS. Podchodząc do lądowania na lotnisko, które nie jest ujęte w bazie danych tego systemu, załoga powinna wyłączyć przyciskiem TERRAIN INHIBIT ostrzeżenia o zbliżaniu się do ziemi. Załoga nie użyła tego przycisku, a lotniska SMOLEŃSK PÓŁNOCNY nie było w bazie danych TAWS/FMS. W takim przypadku komendy TERRAIN AHEAD oraz PULL UP zostałyby wygenerowane bez względu na parametry, z jakimi samolot zbliżał się do ziemi. Sygnały te, nie wnosząc żadnej informacji, powinny zostać wyłączone (zablokowane). Pozostawienie aktywnych funkcji terenu spowodowało jednocześnie zablokowanie (przysłonięcie) sygnałów ostrzegawczych o mniejszym znaczeniu FIVE HUNDRED oraz SINK RATE. Innym przejawem niewłaściwego użytkowania systemu TAWS był brak reakcji na komendy TERRAIN AHEAD oraz PULL UP. Po ich wygenerowaniu załoga powinna niezwłocznie przerwać zniżanie, przejść na drugi krąg i przeanalizować powód wygenerowania powyższych komend ... "
| JERZYK 07 2 937 | 09.04.2013 02:50 |

Szacowny Blogerze - Jerzyk 07 - Niestety w Twoim opisie - widać wiele złych intencji.

Komisja Millera - co innego stwierdziła - a co innego nam opowiedziała na Konferencji Prasowej 29 lipca 2011 roku.

Piloci TU 154 M 101 - nie tylko - że nie ignorowali - " ... sygnały TAWS ... " - ale właśnie usiłowali wyrównać lot o czym mówi nam TAWS i Komisja Millera - która nam to pięknie wyrysowała w załączniku do Raportu.
Pokazując dramatyczną walkę pilotów - by wyrównać lot.

image

Po ostatnim niestety - chwilowym wyrównaniu lotu - TU 154 M 101 nagle w ciągu sekundy stracił około 20 metrów wysokości - w miejscu gdzie teren się obniżał - czyli jak nie liczyć to w tym momencie - prędkość opadania TU 154 M 101 - musiała wynosić około 20 m / s.
Warto zapytać Gwiazdę Medialną ostatnich dni Macieja Laska - czy takie przedstawienie graficzne było prawdziwe czy tylko służyło do umiejscowienia TU 154 M 101 na odpowiedniej wysokości koło Pancernej Brzozy - bez prędkość opadania - około 20 m / s - TU 154 M 101 byłby koło Pancernej Brzozy na wysokości 24 metrów.

image

| Tu 154 M uderzył w Ziemię "miejscu ostatecznym" około 550 / 500 metrów od lotniska już bez jednego lewego statecznika Poziomego i dziwnie bo bez końcówki lewego skrzydła - Coś poharatało lewą stronę TU 154 M i na pewno nie było to drzewo - w takim przypadku odejście było niemożliwe - A TU 154 101 zaczął spadać - do nieuchronnego końca - bo ster wysokości i lewa lotka zostały poharatane |

| Rozpad Statecznika TU 154M - Zaczął się w Powietrzu nie na Ziemi |
| Janosik | 20101113 | 12:38 |

| "Poharatany" Ster Wysokości - w Smoleńsku i Gibraltarze |
| Link - Janosik | 20120730 | 08:00 |

| Nic nie wskazuje by TU 154 M został zestrzelony - czyli Film NG |
| Link - Janosik | 20130127 | 22:00 |
 
 
" ... W związku z tym fragmentem nasuwają mi się następujące pytania:

1 . Czy zespoły, które przecież konsultowały swoje opinie z pilotami, mają swoje teorie, kiedy i dlaczego przestawiono WBE ?
2. Czy wiążą z tym jakieś okoliczności ?
3. Czy przypisują temu faktowi jakieś skutki ? ... "
| Kaczazupa 102 7673 | 01.06.2013 14:09 |

To nie było celowe przestawienie WBE - tylko nastąpiło bez wiedzy pilotów - "Wyzerowanie" do Ciśnienia Standardowego - przyczyną tego faktu - była ta sama przyczyna - która Poharatała Lewy Ster Wysokości.

Cwaniaki z KBWL LP z cynizmem zmaninpulowali fakty - wykorzystali zeznania pilotów - że takie przestawienia to powszechna praktyka - oczywiście - ale poniżej 50 m - ale tylko wtedy - kiedy na wysokości decyzji - II Pilot po komendzie Dowódcy - "Lądujemy" - "Садимся - zapomniał by nacisnąć - przycisk "TERRAIN INHIBIT MODE", - wtedy Dowódcy na lotnisku bez ILS - na wysokości poniżej 50 m - czasmi przestawiają WBE - ale poniżej 50 m - a nie na wysokości ponad 300 m

System TAWS - wykorzystuje informację z FMS - centrali danych aerodynamicznych, radiowysokościomierza, czujników położenia klap i podwozia oraz sygnałów systemu lądowania ILS, ...

( " ... Na takim lotnisku Smoleńsk Północny - bez ILS – pierwsza komenda TAWS powinna pojawić się dopiero na wysokości maksymalnie 40 metrów - nie wcześniej i to przy ostrym kącie pochylenia - "wcześniej nurkowania podobno nie było". ... " - oczywiście - tylko wtedy - kiedy na wysokości decyzji - II Pilot po komendzie Dowódcy - "Lądujemy" - "Садимся" - zamiast przycisku UCHOD czyli TOGA Switch ( Take Off / Go Around Switch ) - w przypadku "Odchodzimy" - "Уходим" - zapomniał by nacisnąć - przycisk "TERRAIN INHIBIT MODE", który - po naciśnięciu - nie generuje komunikatu "TERRAIN AHEAD" w czasie lądowania - tak jak to zrobił i nie zapomniał - na wysokości decyzji - Major Arkadiusz Protasiuk na fotelu II Pilota - 7 kwietnia 2010 roku. )

- ... System TAWS ... Określa też - stan samolotu ...

( np. utrata sterowności - w tym przypadku poharatany lewy ster wysokości i lewa lotka )

- ... i z wyprzedzeniem formułuje i wysyła do sygnalizatorów komendy ostrzegawcze i awaryjne o potencjalnym zagrożeniu. …

Dlatego - Ostrzeżenie TAWS 34 - Pojawiło się na wysokości 340 metrów WB i według mojej wiedzy zasygnalizowało poharatanie lewej lotki - i jak wcześniej sugerowałem - utratę sterowności spowodowaną poharataniem steru wysokości - statecznika poziomego lewego.

TAWS 5250 metrów od progu Pasa – wygenerował ostrzeżenie o utracie sterowności - ponieważ – dalsze losy TU 154 m 101 to potwierdzają.

Piloci nie posiadali lusterek bocznych jak w samochodzie dlatego – nie mieli możliwości zobaczenia poharatanego Statecznika i lewej lotki – opierali się jedynie na przyrządach – które – podobnie jak Komenda - TAWS - nigdy jednoznacznie nie odpowiedzą na pytanie o przyczynę – 58 sekund to za mało czasu - by ją ustalić – więc próbują wyrównać co pokazuje TAWS - ale bez efektu – 36 sekund później następuje już kanonada – sygnałów o nieuchronnym uderzeniu o ziemię - za około 30 sekund – jeśli pilot słyszy – że za taki czas uderzy w ziemię to robi wszystko by odejść na drugi krąg i piloci zgodnie z procedurami tak postąpili – poharatany ster wysokości to uniemożliwił - UCHOD przy takim stanie steru wysokości i lotki - nie miał prawa zadziałać – ręczne wyłączenie automatycznego pilota doprowadziło w konsekwencji do oderwania całego statecznika i 5 sekund później TU 154 M 101 uderzył w ziemię – Mimo oderwanego statecznika powinien zachować elementy – które tak samo się odrywają – odcięte z chirurgiczną precyzją.
 
 
" ... Skończ już z tym poharatanym sterem wysokości. Jak pilot pociągnął wolant to ster wychylił się na 24,7 st. i samolot posłusznie zadarł dziób do góry. W ciągu zaledwie 1,6 s kąt pochylenia wzrósł z 12,8 st. do 20,0 st. ... "
| FRYCEK 18 0 787 | 07.04.2013 21:53 |

Rosja Nie odda Wraku bo jeszcze ktoś by się dopatrzył charakterystycznych śladów na istotnych elementach Wraku TU 154 101.

Takich jakie widać na Filmie | You Tube | w zbliżeniu - wcześniej w oddali w Filmie Anity Gargas "Anatomia Upadku" :

image


| Nowy Film Anity Gargas - Potwierdza to - o czym piszę od dawna. |
| Link - Janosik | 20130109 | 08:00 |

" ... Wbrew temu co uporczywie głosi Janosik, ster wysokości też działał prawidłowo.
Gdzie te problemy techniczne ? ... "
| FRYCEK 18 0 645 | 11.03.2013 18:57 |

image


Część steru wysokości lewego statecznika widoczna na tym zdjęciu " ... działała prawidłowo ... " - czego nie można powiedzieć o tej części steru wysokości lewego statecznika przyciętej jak od linijki - której na tym zdjęciu nie widać - a która została urwana jeszcze w czasie lotu i przyczyną urwania nie było drzewo - tylko spowodowane próbą odejścia - siły aerodynamiczne działające na przycięty lewy statecznik poziomy.

Jak coś jest pęknięte lub nacięte - to łatwiej się złamie lub urwie przy użyciu - czasem niewielkiej siły.

| Nic nie wskazuje by TU 154 M został zestrzelony - czyli Film NG |
| Link - Janosik | 20130127 | 22:00 |

| "Poharatany" Ster Wysokości - w Smoleńsku i Gibraltarze |
| Link - Janosik | 20120730 | 08:00 |

########################################################

########################################################
 
Jeśli według KBWL LP - to była zwykła Katastrofa Lotnicza - to dlaczego na każdym kroku próbują nas okłamywać - tak jak ostatnio w Filmie - NG - Śmierć Prezydenta.

Jeden przykład z wielu kłamstw w tym filmie :

Twórcy filmu po konsultacji z Maciejem Laskiem i innymi członkami Komisji Millera - Pokazali Odliczanie od 100 do 20 w 18 sekund - niektóre wysokości pominęli - 13 sekund różnicy - manipulacja doskonała - po co takie kłamstwo - jeśli wszystkim podobno zależy na prawdzie - w rzeczywistości Nawigator odliczał od 100 90 80 70 60 50 40 30 20'ciaaaaa w 6,4 s według Instytutu Sehn'a i 5,6 s według MAK.
Stoper w dłoń i niech Maciej Lasek  spróbuje spokojnie odliczać :  100 90 80 70 60 50 40 30 20'ciaaaaa - ciekawe za którym razem się wyrobi z czasem 6,4 s.

Co spowodowało takie nurkowanie TU 154 ze średnią – prędkością opadania ( nurkowania ):
- 80 / 6,4 = 12,5 m /s - według Instytutu Sehn’a
- 80 / 5,6 = 14,28 m /s - według MAK

I co - nikogo z Komisji Millera - to nie zainteresowało ? – a przecież z podobną - prędkością opadał ( spadał ) do Atlantyku - Airbus lecący ku śmierci - a miał dolecieć z Brazylii do Paryża – nie doleciał.

- 80 / 18 = 4,44 m /s - według Filmu - NG

Kłamstwo w filmie zafałszowuje prędkość opadania i pozwala wmawiać Polakom - że to było lądowanie - a nie podejście do wysokości decyzji i niezamierzone przez Pilotów nurkowanie ku śmierci - bo niewiele mniej wynosi prędkość opadania w czasie lądowania - około 3,5 m / s.

Przyczynę niezamierzonego nurkowania opisałem :

| "Poharatany" Ster Wysokości - w Smoleńsku i Gibraltarze |
| Link - Janosik | 20120730 | 08:00 |

 
########################################################

########################################################
 
Mam już ułożone Puzzle tego co się wydarzyło 10 / 04 w 90 % - ostatnio Profesor Marek Czachor znowu potwierdził część z nich - co utwierdziło mnie w moich obliczeniach i analizach.
Czekam tylko na potwierdzenie wszystkich na razie dostępnych danych przez NATO - jeśli są fałszywe i zmanipulowane - to 10 / 04 wszystko było możliwe.
Jeśli są prawdziwe to już prawie wszystko jest jasne - i tylko się przypatruje jak powoli prawda dociera do pozostałych Blogerów - Na co jak zwykle potrzeba wiele czasu.
 
########################################################

########################################################
 
image

Jest to klapa podwozia. Na filmie Anity Gargas taką samą ruskie odcinają, prawdopodobnie z drugiego podwozia.
 
image
 
SIA 02 | 13.05.2013 22:36
 
SIA 02 | 13.05.2013 22:39
 
Na filmie z Misji Specjalnej z 21.09.2010 widać przedmiotowy element.



Niestety film jest pocięty najprawdopodobniej przy montażu programu, podejrzewam, że w archiwum TVP powinni mieć coś więcej.

CO do trzeciego linku - dziwi trochę mała ilość ludzi na miejscu katastrofy, więc nie jest to raczej 10 kwiecień, tylko przynajmniej dzień później.
 
BRESLAND 791516 | 12.05.2013 11:05

###########################################################

Nikt na razie nie pochylił się nad wtopą KBWL LP - i " ... wszyscy jego akolici ... " - unikają jak ognia tematu - drugiej Pancernej Brzozy - która podobno - jak twierdzi KBWL LP - urwała Lewy Statecznik Poziomy - który - gdyby to była prawda - to pobiłby rekord DC-7 - ponieważ pokonałby ponad 150 m - cudem omijając - akurat na drodze lotu gęste konary drzew i 3 metrową róznicę poziomów.
Oczywiście jest to taka sama prawda - jak 111 m - lot fragmentu lewego skrzydła oraz Kontekst Sytuacyjny z Generałem Andrzejem Błasikiem za plecami Dowódcy - TU 154 M 101.

| Nasłuchałeś się Pseudo Ekspertów - którzy wygadywali Bzdury i ich Powtarzasz - Przykład Autor Ostatniego Gniota : - Robert Latkowski: " ... Kolega krzyczał i on nie słyszał tej komendy, że odchodzimy. ... " |

| Precyzyjne Naprowadzanie - Płk Latkowskiego przez Monikę Olejnik |
| Link - Janosik | 20110101 | 00:00 |

A MAK i KBWL LP - musiało nam wciskać Ciemnotę - bo Rosjanie przenosili Lewy Statecznik Poziomy - by wcisnąć nam ich wersję - że najpierw urwał się fragment Lewego Skrzydła - a potem Lewy Statecznik Poziomy - a tak naprawdę to było odwrotnie :

Najpierw oderwał się Lewy Statecznik Poziomy - proces odrywania zaczął się około 100 m przed Pierwszą Pancerną Brzozą - potem dopiero za ulicą Gubienko oderwało się skrzydło - przerwa odgłosów przemieszczających się przedmiotów nad ulicą Gubienki rozgranicza te dwa fakty - potem za ulicą Kutuzowa odrywa się część ogonowa równo jak od lasera - i nowych rekordów już nie można było pobijać i stąd tylko 161.4 m długości wrakowiska.

| I Zguba Się Znalazła - czyli Lewy Statecznik Poziomy TU 154M 101 |
| Link - Janosik | 20121022 | 08:00 |

Komisja Millera olała całkowicie ślady wgłębień na slotach - a na 200 metrach mogły się tak odcisnąć tylko w jednym miejscu.

" ... Połamane drzewa znaczyły trajektorię samolotu i dokumentowały jego przechylenie ... "
| Michał Setlak |

I odcisnęły się wgłębieniami na słotach jeszcze wtedy całego lewego skrzydła.

image


| Prawdziwa Przyczyna Katastrofy Smoleńskiej - Opracowanie - # 1 # |
| Link - Janosik | 20130409 | 19:50 |
 
JANOSIK 2703432 | 01.06.2013 02:54
 
" ... " ... Mogę tylko potwierdzić, że ten statecznik faktycznie, zgodnie z informacjami od kolegów, którzy byli na miejscu, został faktycznie przeniesiony z rejonu drogi, bliżej miejsca upadku samolotu. Nie umiem odpowiedzieć na pytanie, czemu miało to służyć. Prawdopodobnie chodziło o zmniejszenie terenu, na jakim miała pracować komisja. Statecznik był jedynym elementem, który znajdował się daleko więc prawdopodobnie przeniesiono go, by znajdował się trochę bliżej ... ”. - Piotr Lipiec.

Piotr Lipiec dodał także, że pytanie to należałoby skierować do MAK-u, bo właśnie zespół MAK-u przenosił ten statecznik.

Jak widać, zdaniem zespołu dr Macieja Laska przeniesienie statecznika o kilkadziesiąt metrów nie miało żadnego znaczenia. ... "
| GAJAN 196 2960 | 21.05.2013 15:24 |

Jakie kilkadziesiąt metrów ?

Lewy Statecznik Poziomy przenoszono z 10 / 11 kwietnia 2010 roku o około 200 metrów - a potem z 11 / 12 kwietnia 2010 dopiero o około 50 metrów.

Niech Pan Lasek i Pan Lipiec nie gadają głupot - tylko niech udostępnią zdjęcie satelitarne z 10 kwietnia 2010 roku - wtedy wszyscy zobaczą gdzie znajdował się Lewy Statecznik Poziomy zaraz po Katastrofie.

| I Zguba Się Znalazła - czyli Lewy Statecznik Poziomy TU 154M 101 |
| Link - Janosik | 20121022 | 08:00 |

Bo na pewno nie w miejscu gdzie widać go na zdjęciu satelitarnym z 11 kwietnia 2010 roku.

image


| Prawdziwa Przyczyna Katastrofy Smoleńskiej - Opracowanie - # 1 # |
| Link - Janosik | 20130409 | 19:50 |
 
JANOSIK 2703432 | 21.05.2013 20:32

 

MAK i KBWL LP - miały pecha - że dziennikarze zwłaszcza Polsatu mimo akcji FSB i OMON'u - zrobili 10 kwietnia 2010 roku - ujęcia pustego miejsca - gdzie 11 kwietnia 2010 roku - ułożono urwany Lewy Statecznik Poziomy.

image

 " ... Specjalista od budowy płatowców, dr inż. Stefan Bramski, uważa, że pierwotnego położenia statecznika i innych przeniesionych części nie da się wytłumaczyć inaczej niż eksplozją do której doszło 30 m nad ziemią.
Ekspert udzielił wywiadu Niezależnej, w którym prezentuje wyniki swoich badań. ... "
| MARKOWSKI 113 1158 | 30.05.2013 21:27 |

Jeżeli urwany Lewy Statecznik Poziomy osiadł na koronach drzew - to samo się nasuwa - co było tego przyczyną.

| Naoczny świadek - Tu-154 M ściął brzozę bez utraty skrzydła |
| Link - Janosik | 20110105 | 13:09 |

" ... wciąż obniżając lot..." - By wylądować na plecach powinien się wzbić kilka metrów . ... "
SWANINSPACE 3605 | 05.01.2011 13:23

" ... Gazeta dotarła do lekarza pracującego w smoleńskim pogotowiu Nikołaja Jakowlewicza Bodina, naocznego świadka zderzenia Tu-154M z brzozą 10 kwietnia ubiegłego roku na lotnisku pod Smoleńskiem. Wg relacji świadka, który w czasie katastrofy był na swojej działce przylegającej do lotniska Siewiernyj, samolot miał wypuszczone podwozie.
- Po kolizji z drzewem leciał dalej na zachód w linii prostej, - wciąż obniżając lot.
Bodin nie zauważył, by samolot uległ uszkodzeniu w chwili uderzenia w drzewo. Nie potwierdza, by odpadł jakikolwiek fragment skrzydła, widział za to ściętą górną część drzewa, która odpadła na północ. Lekarz pobiegł za samolotem. Dopiero przed garażami, zobaczył skrzydło z biało-czerwonym malowaniem, wiszące na drzewie - czytamy w gazecie.
Informacje te Bodin przekazał 14 kwietnia prokuratorowi Tomaszowi Mackiewiczowi. ... "

" ... zobaczył skrzydło z biało-czerwonym malowaniem, wiszące na drzewie ... "

image


| I Zguba Się Znalazła - czyli Lewy Statecznik Poziomy TU 154M 101 |
| Link - Janosik | 20121022 | 08:00 |

| Nowy Film Anity Gargas - Potwierdza to - o czym piszę od dawna. |
| Link - Janosik | 20130109 | 08:00 |

################################################################

03.07.2013 16:38
###  W Kapeluszu Panama ###

" ... Wg Osieckiego i in. Bodin twierdził, że działka była zalana czerwonym płynem hydraulicznym. Dlatego należy zbadać chocby to, co jeszcze do dziś może siedzieć w pniu. Ale niezależnie co to było, ślady od niedzieli wieczór do poniedziałku wczesne popołudnie same by nie znikły (robiłem różne próby na własną rękę w lesie, trochę nawet skatowałem jedną brzozę - ślady utrzymują się bardzo długo). Myślę więc, że Rosjanie usuwali ślady na zdjęciach komputerowo. Dopiero później (ale przed 13.04.2010) oskrobali całą brzozę. I dopiero wtedy wpuścili ludzi (w tym Amielina), żeby sobie fotografowali do woli. To samo w sobie jest interesujące. ... "
M.M.CZACHOR 0 12 | 11.02.2013 15:36

Moja Korespondencja z poczty wewnętrznej Salonu 24

z 5 stycznia 2013 roku z godziny 2:50:40 :

od: Janosik - data: 2013-01-05 02:50:40

" ... W innym miejscu "Proponuję, żeby zrobił Pan odbitkę przełomu tej pancernej brzozy i pokazał go jakiemuś fachowcowi. Może to być np. jakiś gajowy, lub też drwal, coś w tym rodzaju. Proszę zadać mu pytanie jak wielkiej siły trzeba, by to drzewo złamać, w miarę możliwości w prostych słowach.
Odpowiedź na pewno Pana zaskoczy." ... "
RROMEK 0 148 | 05.01.2013 00:09

" ... Z pewnością zaskoczy bo jak gajowy będzie prosty to powie "panie, bardzo dużo siły". A jak gajowy będzie miał wyższe wykształcenie to powie: "Panie, tu nie siły trza ino momentu. Jak mi Pan dasz sztywną o dostatecznie długą dźwignię to ja Panu jednym paluszkiem złamię tę brzozę." ... "
RROMEK 0 148 | 05.01.2013 00:09

" ... A jeszcze gdzie indziej: "Pan sam podważył kompetencje osób biorących udział w badaniach.
Jeśli ktoś nie potrafi zmierzyć średnicy drzewa, to niech nie próbuje zmierzyć się z poważniejszymi zagadnieniami." ... "
RROMEK 0 148 | 05.01.2013 00:09

Moje słowa z 5 stycznia 2013 - skierowane do Blogera RRomek:).

Proszę zadać pytanie Góralowi - drwalowi - jak wielkiej siły trzeba, by to drzewo złamać, w miarę możliwości w prostych słowach i by to drzewo złamało się tak jak w Smoleńsku ?

Ja takie pytanie zadałem - szkoda - że śledczy tego nie zrobili - bo mieli by jasną odpowiedź i nie propagowali by kłamstwa.

Wszystko zależy od grubości drzewa - wtedy używa rożnych narzędzi i odpowiedniej siły.
Dla przykładu - przy niedużym drzewie wystarczy - ciupaska - którą robimy nacięcie w kształcie klina na wysokości 1 / 3 drzewa – tak jak w Smoleńsku i drzewo pod ciężarem 2 / 3 pozostałego z koroną drzewa złamie się w kierunku takim - w jaki został wyznaczony klinem.:)


image


Taki klin został zrobiony w Pancernej Brzozie - przez końcówkę skrzydła TU 154 101 – na której został widoczny ślad – tego kontaktu – ale nikt nie był zainteresowany by go badać – bo i po co.:)

image


Po odlocie TU 154 M 101 – Pancerna Brzoza pod ciężarem 2 / 3 pozostałego z koroną drzewa - złamała się w kierunku takim - w jaki został wycięty klin przez końcówkę skrzydła TU 154 M 101
Czyli prostopadle do toru lotu.

Potwierdza to naoczny świadek – Nikołaj Jakowlewicz Bodin.:)


| Naoczny świadek - Tu-154 M ściął brzozę bez utraty skrzydła |
| Link - Janosik | 20110105 | 13:09 |

W KAPELUSZU PANAMA   Spróchniała brzoza pancerna

########################################################

" ... "Odpadający ogon podczas lotu widzieli świadkowie, podobnie jak wirujące lewe skrzydło po odpadnięciu ( a właściwie jego kawałek )" ... "
|TV Republika 0 15 | 16.07.2013 16:52 |

" ... To skrzydło wirowało w prawo czy w lewo ? ... "
| Kaszanti 0 125 | 16.07.2013 20:16 |

Świadkowie widzieli – " ... Odpadający ogon podczas lotu . ... " - pisałem o tym w Komentarzach i w Notce :

" ... mówi też o oderwaniu ogona TU 154 M 101 - tam gdzie nastąpiło wyłączenie zasilania - jaka siła to spowodowała ? - bo na pewno nie drzewa. ... "

| Nowy Film Anity Gargas - Potwierdza to - o czym piszę od dawna. |
| Link - Janosik | 20130109 | 08:00 |

Drobna korekta - nie ma świadków mówiących - że widzieli po odpadnięciu wirujący fragment lewego skrzydła - widzieli że odpada - na przykład Pracownik Hotelu Novyj widział przed odpadnięciem - sytuację - którą opisał : - " ... jak od Komety ... " podobną - jak na zdjęciu poniżej.

image


Skrzydło zostało odcięte z Chirurgiczną Precyzją i odpadło na niewielkiej wysokości w czasie procesu przechylania się TU 154 M 101 - na lewe skrzydło - w momencie jaki widać na zdjęciu poniżej.

image


Siłą inercji przeleciało w linii prostej kilka metrów i łagodnie osiadło na krzakach i małych drzewkach – w pozycji odwróconej – zgodnie ruchem postępowym wytworzonym w czasie procesu przechylania się TU 154 M 101 - na lewe skrzydło - dlatego nie zgruchotało krzaków oraz małych drzewek - jest o nie oparte i dlatego też - odniosło tylko niewielkie uszkodzenia.

Zwróćcie uwagę na opisane powyżej położenie skrzydła - nikt nie próbował odpowiedzieć na pytanie - jak wyglądał proces odrywania - by fragment skrzydła tak leżał - a nie inaczej - akurat w miejscu - Toru lotu TU 154 M 101.
Moje opracowanie odpowiada na to pytanie i położenie fragmentu skrzydła - potwierdza moje opracowanie.

| Prawdziwa Przyczyna Katastrofy Smoleńskiej - Opracowanie - # 1 # |
| Link - Janosik | 20130409 | 19:50 |

JANOSIK 17.07 02:40 2703494
Janosik
O mnie Janosik

" Dzisiejsze Czasy " - Oceniam : - Krytycznie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości