Janosik Janosik
772
BLOG

HGW w 2010 wybrało 345737 - a w 2013 chciało odwołać 322017

Janosik Janosik Rozmaitości Obserwuj notkę 8

HGW  w 2010 wybrało 345737 - a w 2013 chciało odwołać 322017

Dlatego by zachować chociażby pozory Demokracji - referendum nie powinno być uzależnione tylko od frekwencji - ale też od ilości głosów przeciw  - większej od ilości głosów oddanych na urzędującego Prezydenta w I Turze Wyborów - tak jak to było we wczorajszym referendum w Warszawie.

Nikt na razie nie pochylił się nad wtopą KBWL LP - i " ... wszyscy jego akolici ... " - unikają jak ognia tematu - drugiej Pancernej Brzozy - która podobno - jak twierdzi KBWL LP - urwała Lewy Statecznik Poziomy - który - gdyby to była prawda - to pobiłby rekord DC-7 - ponieważ pokonałby ponad 150 m - cudem omijając - akurat na drodze lotu gęste konary drzew i 3 metrową róznicę poziomów.
Oczywiście jest to taka sama prawda - jak 111 m - lot fragmentu lewego skrzydła oraz Kontekst Sytuacyjny z Generałem Andrzejem Błasikiem za plecami Dowódcy - TU 154 M 101.

| Nasłuchałeś się Pseudo Ekspertów - którzy wygadywali Bzdury i ich Powtarzasz - Przykład Autor Ostatniego Gniota : - Robert Latkowski: " ... Kolega krzyczał i on nie słyszał tej komendy, że odchodzimy. ... " |

| Precyzyjne Naprowadzanie - Płk Latkowskiego przez Monikę Olejnik |
| Link - Janosik | 20110101 | 00:00 |

A MAK i KBWL LP - musiało nam wciskać Ciemnotę - bo Rosjanie przenosili Lewy Statecznik Poziomy - by wcisnąć nam ich wersję - że najpierw urwał się fragment Lewego Skrzydła - a potem Lewy Statecznik Poziomy - a tak naprawdę to było odwrotnie :

Najpierw oderwał się Lewy Statecznik Poziomy - proces odrywania zaczął się około 100 m przed Pierwszą Pancerną Brzozą - potem dopiero za ulicą Gubienko oderwało się skrzydło - przerwa odgłosów przemieszczających się przedmiotów nad ulicą Gubienki rozgranicza te dwa fakty - potem za ulicą Kutuzowa odrywa się część ogonowa równo jak od lasera - i nowych rekordów już nie można było pobijać i stąd tylko 161.4 m długości wrakowiska.

| I Zguba Się Znalazła - czyli Lewy Statecznik Poziomy TU 154M 101 |
| Link - Janosik | 20121022 | 08:00 |

Komisja Millera olała całkowicie ślady wgłębień na slotach - a na 200 metrach mogły się tak odcisnąć tylko w jednym miejscu.

" ... Połamane drzewa znaczyły trajektorię samolotu i dokumentowały jego przechylenie ... "
| Michał Setlak |

I odcisnęły się wgłębieniami na słotach jeszcze wtedy całego lewego skrzydła.

image


| Prawdziwa Przyczyna Katastrofy Smoleńskiej - Opracowanie - # 1 # |
| Link - Janosik | 20130409 | 19:50 |
 
1.06 02:54
 
 
13.11.2013 00:10 - @ Hempambassador

Nowa Technologia Wojskowa - wdrażana jest powoli - jest droga - a dług USA coraz większy - już ponad 16 bln dolarów.
Ale Broń Laserową testowały - zarówno USA jak i z lekkim poślizgiem Rosja - Niemcy też nie próżnują - lecz na mniejszą skalę..

Przykład wykorzystania technologii - w 2010 roku - prawie 40 letniej z technologią XXI wieku :

image


| Nic nie wskazuje by TU 154 M został zestrzelony - czyli Film NG |
| Link - Janosik | 20130127 | 22:00 |

Inaczej niż PKBL LP oraz ZR Macieja Laska - Mechanizm jak odpadł fragment Lewego Skrzydła oraz fragment Lewewgo Statecznika Poziomego opisałem już dawno - link Poniżej.

Podsumowałem w Notce :

| „Coś stało się z lewym sterem wysokości” - Glenn Jorgensen |
| Link - Janosik | 20130803 | 14:30 |

Pracownik Hotelu Novyj widział przed odpadnięciem - sytuację - którą opisał : - " ... jak od Komety ... " podobną - jak na zdjęciu poniżej.

image


Skrzydło zostało odciętę z Chirurgiczna precyzją i odpadło na niewielkiej wysokości w czasie procesu przechylania się na lewe skrzydło - w momencie jaki widać na zdjęciu poniżej - siłą inercji przeleciało na północ w linii prostej kilka metrów i łagodnie w pozycji odwróconej - osiadło na krzakach oraz małych drzewkach - dlatego nie zgruchotało krzaków oraz małych drzewek - jest o nie oparte i dlatego odniosło tylko niewielkie uszkodzenia.

image


Zwróć uwagę na położenie skrzydła - nikt nie próbował odpowiedzieć na pytanie - jak wyglądał proces odrywania - by fragment skrzydła tak leżał - a nie inaczej - akurat w miejscu - Toru lotu TU 154 M 101.
Moje opracowanie odpowiada na to pytanie i położenie fragmentu skrzydła - potwierdza moje opracowanie.

| Tu 154 M uderzył w Ziemię "miejscu ostatecznym" około 550 / 500 metrów od lotniska już bez jednego lewego statecznika Poziomego i dziwnie bo bez końcówki lewego skrzydła - Coś poharatało lewą stronę TU 154 M i na pewno nie było to drzewo - w takim przypadku odejście było niemożliwe - A TU 154 101 zaczął spadać - do nieuchronnego końca - bo ster wysokości i lewa lotka zostały poharatane |

| Rozpad Statecznika TU 154M - Zaczął się w Powietrzu nie na Ziemi |
| Janosik | 20101113 | 12:38 |

| Prawdziwa Przyczyna Katastrofy Smoleńskiej - Opracowanie - # 1 # |
| Link - Janosik | 20130409 | 19:50 |

MICHAŁ JAROSZ # SMOLEŃSK. Gdzie leży przyczyna zamachu w Smoleńsku 2010?

GDZIE SZUKAĆ PRZYCZYNY KATASTROFY W SMOLEŃSKU?

ODPOWIEDŹ: W TYM OBSZARZE, GDZIE POJAWIA SIĘ WYJĄTKOWO INTENSYWNA

TZW. SZARA STREFA DOWODOWA.

 

 Ja stawiam tezę, że tajemnica Smoleńska ma związek w tym, że w końcowej fazie lotu  TU 154M nr 101, COŚ - samolot/myśliwiec/etc. - znalazło się przestrzeni powietrznej w pobliżu polskiego samolotu.



A oto zasadnicze przesłanki mojej tezy:


1. Zerwanie linii energetycznej o 08:39:35 czasu polskiego (wydruk z zakładu energetycznego),

2. Tajemnicze zaginięcie/awaria zapisów video ze stanowiska kontroli lotów na lotnisku Siewiernyj, na których widoczny byłby zrzut z ekranów naziemnej kontroli radarowej,

3. Tajemnicze zaginięcie - zamontowanego w TU 154M - urządzenia TCAS II, przechowującego dane o samolotach znajujących się w pobliżu (patrz: załączniki do raportu MAK i KBWLLP),

4. Tajemnicze fragmenty stenogramu zapisu CVR według MAK:
"08:29:29, KBC: Spytaj, czy Rosjanie już przylecieli.
08:29:34, 2P: A Rosjanie już przylecieli?
08:29:40, 044: Ił dwa razy odchodził i chyba gdzieś odlecieli.
08:29:44, 2P: No, rozumiem, dzięki."

Następnie:
"08:29:46, 2P: Słyszałeś?
08:29:46, KBC: Fajnie."

I teraz padają tajemnicze zdania, z których można wywnioskować, że pytanie o rosyjskiego Iła miało na celu upewnienie się czy aby to, co nagle zauważyli to ten właśnie samolot gdyż nic innego nie powinno znajdować się w tym momencie w pobliżu polskiego samolotu.

Słyszymy następnie wymianę zdań między dowódcą i drugim pilotem. Arkadiusz Protasiuk pyta:
"08:29:47, KBC: Kto tam jest?"

Drugi pilot odpowiada:
"08:29:51, 2P: U ciebie też?"

Warto w tym miejscu przypomnieć, że całą tę sekwencję poprzedzają takie dziwne komunikaty

"08:27:58 Bort (niezr.) Zakończyłem zrzut, zniżanie na wschód.
08:28:04 Bort Pozwolili."  - W ekspertyzie IES nagrało się zaś : "..... na wschód".

 PS. Jak wspomina płk Edmund Klich w swojej książce "Moja czarna skrzynka" publikacja w Polsce stenogramów CVR z maja 2010 r., z w/w fragmentami, wywołała negatywną reakcję strony rosyjskiej, co skutkowało ochłodzeniem współpracy na linii polsko-rosyjskiej. Później już w żadnym stenogramie w/w fragment nie znalazł się.

 
5. Tajemniczy "wyłączenie kamery" przez polskiego montażystę Sławomira Wiśniewskiego tuż przed lądowaniem polskiego TU 154 M (obawiam się, iż Pan Wiśniewski wyjątkowo ściemnia, a ten fragment  nagrania po prostu skasowały mu służby rosyjskie),

6. Tajemnicza awaria zapisu video z salonu samochodowego Kia – znajdująca się tam kamera przemysłowa skierowana była m.in. na miejsce katastrofy, ale się ponoć kilka dni przed katastrofą zepsuła,

7. Brak jakiegokolwiek amatorskiego filmu z lądowania polskiego TU 154M w Smoleńsku,


8. Edmund Klich tajemniczo w swojej książce: „Po odlocie samolotu ił-76 z KL nawiązała łączność załoga jakiegoś samolotu, który chciał lądować na lotnisku w Smoleńsku i KL nie wydał zgody na lądowanie.” (ma zero zauania do Pana Klicha, ale to zdanie jest interesujące).

 

9. No i wreszcie to:

Artykuł z gazety "Fakt" z czerwca 2012 r. (oczywiście wiarygodność tego artykuł należy brać w nawias):

 

"Polscy eksperci z Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego odkryli, że w elektronicznym sprzęcie ofiar smoleńskiej katastrofy Rosjanie usuwali dane – z co najmniej jednej karty pamięci skasowano kilka zdjęć, wykonanych już na pokładzie lecącego tupolewa"

Polscy eksperci z ABW na zlecenie wojskowej prokuratury przez wiele miesięcy badali aparaty fotograficzne, telefony komórkowe i przenośne komputery, które ocalały po katastrofie i zostały nam zwrócone przez Rosjan. Wiele z nich było mocno zniszczonych, ale naszym specjalistom udało się odzyskać zapisy na nośnikach pamięci. I to, co odkryli, szokuje.  Z "ekspertyzy, którą otrzymali z ABW polscy prokuratorzy wojskowi wynika, że Rosjanie ingerowali w zawartość elektronicznego sprzętu ofiar katastrofy dwukrotnie. Pierwszy raz zaraz po katastrofie w dniach 10 i 12 kwietnia. Przejrzeli zawartość wszystkich kart telefonów, dysków laptopów oraz pamięci aparatów fotograficznymi i kamer, jakie mieli przy sobie członkowie prezydenckiej delegacji.Drugi raz włamali się tydzień po katastrofie, w dniach 16-19 kwietnia. I właśnie ta druga ingerencja jest najbardziej podejrzana, bowiem zdaniem biegłych z Departamentu Bezpieczeństwa Telekomunikacyjnego ABW, ktoś usiłował wtedy zacierać ślady pierwszej ingerencji. Skasowano też przynajmniej z jednej karty pamięci zdjęcia wykonane już w trakcie lotu tupolewa"

 Pytanie zasadnicze: Co było/mogłoby być na zdjęciach (Czyżby "COŚ" niezientyfikowanego w powietrzu?) ? Dlaczego Moskwie zależało na ich usunięciu? Zdniem polskich ekspertów zacieranie wszelkich śladów dokonał wysokiej klasy specjalista, posługujący się specjalistycznym sprzętem i oprogramowaniem. Nie może być mowy o przypadku."

 Idę o zakład, że zaprezentowany przeze mnie wyżej zespół okoliczności jest kluczowy dla rozwikłania zagadki smoleńskiej. Wyjątkowo bowiem dużo w tym obszarze braków dowodowych i tajemniczych zaginięć/awarii.Nowa Technologia Wojskowa - wdrażana jest powoli - jest droga - a dług USA coraz większy - już ponad 16 bln dolarów.
Ale Broń Laserową testowały - zarówno USA jak i z lekkim poślizgiem Rosja - Niemcy też nie próżnują - lecz na mniejszą skalę..

Przykład wykorzystania technologii - w 2010 roku - prawie 40 letniej z technologią XXI wieku :

image


| Nic nie wskazuje by TU 154 M został zestrzelony - czyli Film NG |
| Link - Janosik | 20130127 | 22:00 |

Inaczej niż PKBL LP oraz ZR Macieja Laska - Mechanizm jak odpadł fragment Lewego Skrzydła oraz fragment Lewewgo Statecznika Poziomego opisałem już dawno - link Poniżej.

Podsumowałem w Notce :

| „Coś stało się z lewym sterem wysokości” - Glenn Jorgensen |
| Link - Janosik | 20130803 | 14:30 |

Pracownik Hotelu Novyj widział przed odpadnięciem - sytuację - którą opisał : - " ... jak od Komety ... " podobną - jak na zdjęciu poniżej.

image


Skrzydło zostało odciętę z Chirurgiczna precyzją i odpadło na niewielkiej wysokości w czasie procesu przechylania się na lewe skrzydło - w momencie jaki widać na zdjęciu poniżej - siłą inercji przeleciało na północ w linii prostej kilka metrów i łagodnie w pozycji odwróconej - osiadło na krzakach oraz małych drzewkach - dlatego nie zgruchotało krzaków oraz małych drzewek - jest o nie oparte i dlatego odniosło tylko niewielkie uszkodzenia.

image


Zwróć uwagę na położenie skrzydła - nikt nie próbował odpowiedzieć na pytanie - jak wyglądał proces odrywania - by fragment skrzydła tak leżał - a nie inaczej - akurat w miejscu - Toru lotu TU 154 M 101.
Moje opracowanie odpowiada na to pytanie i położenie fragmentu skrzydła - potwierdza moje opracowanie.

| Tu 154 M uderzył w Ziemię "miejscu ostatecznym" około 550 / 500 metrów od lotniska już bez jednego lewego statecznika Poziomego i dziwnie bo bez końcówki lewego skrzydła - Coś poharatało lewą stronę TU 154 M i na pewno nie było to drzewo - w takim przypadku odejście było niemożliwe - A TU 154 101 zaczął spadać - do nieuchronnego końca - bo ster wysokości i lewa lotka zostały poharatane |

| Rozpad Statecznika TU 154M - Zaczął się w Powietrzu nie na Ziemi |
| Janosik | 20101113 | 12:38 |

| Prawdziwa Przyczyna Katastrofy Smoleńskiej - Opracowanie - # 1 # |
| Link - Janosik | 20130409 | 19:50 |

  • JANOSIK13.11 00:10
    2743723
    Można prosić o zestaw źródeł wykorzystanych w notce?
  •  
  •  
  •  
  • AMELKA22213.11 00:26
  • 19512057
  • Należy się Cieszyć - że coraz więcej Polaków - zaczyna dostrzegać istotne fakty z 10 / 04.

    Mój Komentarz z 05.11.2013 19:21 - Na Blogu - ### Barbie ###

    #############################################

    Sam zadając pytania zwróciłeś uwagę - że coś się stało na wysokości około 300 m - co wyklucza świadome zejście poniżej wysokości decyzji.

    I tu leży podstawowy spór - MAK / KBWL LP / Millera - stara się nas przekonać - że TU 154 M 101 był do końca sprawny.
    Czyli sugerują - że Załoga - świadomie zeszła poniżej wysokości decyzji - posunęli się nawet do stwierdzenia - że spokojnie odliczali - jak w czasie lądowania - co jest kłamstwem.

    Znajdź na You Tube - wypowiedź - Jerzego Millera w programie " Minęła 20 " w TVP 3 - gdzie twierdzi - że TU 154 M 101 do uderzenia w ziemię był sprawny technicznie.

    " ... CFIT jest najczęstszą przyczyna śmiertelnych wypadków lotniczych. Piloci samolotów którzy doprowadzili do takich wypadków nierzadko popełniali dużo większe błędy. ... "
    | Wadams 16 5480 | 13.10.2013 15:20 |

    W czasie II Wojny Światowej ponad 50 tysięcy Pilotów Samolotów Bombowych zginęło nad Niemcami - ponieważ ich samoloty przekraczały bezpieczną wysokość 100 m.

    Czy załogi robiły to świadomie ? - Nie !

    Wielokrotnie powodem było uszkodzenie newralgicznych dla samolotu elementów powierzchni sterowych - na przykład steru wysokości.
    Jeżeli spowodował to wrogi samolot - to bywało - że triumfalnie przelatywał nad zestrzelonym samolotem.

    Pytanie jest - jaki samolot zachował się podobnie - 10 / 04 w Smoleńsku - o którym wspominał Ambasador Bahr - około 20 minut po wydarzeniach 10 / 04 - przed rozmową z Sikorskim.

    Czy ten samolot widzieli na radarze Kontrolerzy – który był na kursie i ścieżce ?

    #############################################
     
  • JANOSIK13.11 01:56
    2743723

 " ... CFIT jest najczęstszą przyczyna śmiertelnych wypadków lotniczych. Piloci samolotów którzy doprowadzili do takich wypadków nierzadko popełniali dużo większe błędy. ... "
| Wadams 16 5480 | 13.10.2013 15:20 |

W czasie II Wojny Światowej ponad 50 tysięcy Pilotów Samolotów Bombowych zginęło nad Niemcami - ponieważ ich samoloty przekraczały bezpieczną wysokość 100 m.

Czy załogi robiły to świadomie ? - Nie !

Wielokrotnie powodem było uszkodzenie newralgicznych dla samolotu elementów - na przykład steru wysokości.

Jeżeli spowodował to wrogi samolot - to bywało - że triumfalnie przelatywał nad zestrzelonym samolotem.

Pytanie jest - jaki samolot zachował się podobnie - 10 / 04 w Smoleńsku - o którym wspominał Ambasador Bahr - około 20 minut po wydarzeniach 10 / 04 - przed rozmową z Sikorskim " ...

###############################################

| Nic nie wskazuje by TU 154 M został zestrzelony - czyli Film NG |
| Link - Janosik | 20130127 | 22:00 |

###############################################

" ... AJB: Myśmy słyszeli tylko jak przelatywał nad lotniskiem nisko. ... "
ANICIA 34 1065 | 17.12.2012 15:51

" ... Jak mógł przelatywać nad lotniskiem-skoro rozbił się 600 m przed nim ?! … "
SILESIAN 0 50 | 17.12.2012 15:58

Z wielu nie nagranych momentów z 10 kwietnia 2010 roku - takich jak - brak nagrania - z monitoringu KIA - Mgły - Wiśniewskiego przerwanej około 1 minuty przed przylotem TU 154 M 101 - nagrania z wieży odgłosów katastrofy.

Jest nienagrany obraz radaru w wieży lotniska w Smoleńsku - Sieviernyj - bo pewnie nagrały by się dwa samoloty TU 154 M 101 oraz ten który słyszał Bahr i pracownicy Ambasady

Janosik
O mnie Janosik

" Dzisiejsze Czasy " - Oceniam : - Krytycznie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości