Janosik Janosik
886
BLOG

Wykorzystają SłużbySpecjalne i Media, aby obedrzeć mnie ze skóry

Janosik Janosik Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Wczorajsza rozmowa i postawa Celińskiego zaskoczyła nie tylko Blogerów Salonu 24 - twarz Justyny Pochanke pokazała - ze nie dlatego go zaprosiła - żeby mówił Prawdę.

Próbowała ratować sytuację - ale przekaz poszedł w świat i pewnie burę od dysponentów po programie dostała - za nieszczęśliwy dobór dyskutantów - Gdyby zaprosiła Niesiołowskiego nie było by bury.

O władzy jaką sprawował Gowin marzyło by wielu - miał okazję zapoznać się z kim tak naprawdę ma do czynienia - czym dał wyraz w rozmowie z Witoldem Gadowskim - niestety na Blogu Salonu 24 - tej rozmowy nie zamieścił :

######################################################################

' ... Kiedy zadałem mu pytanie, dlaczego ciągle uczestniczy w rządzącej koalicji, chociaż doskonale wie o korupcji i nepotyźnie, jakie rozrastają się pod skrzydłami Donalda Tuska, zrobił zbolałą minę i miałem wrażenie, jakby dreszcz przeszedł mu po plecach.

Odpowiedź - prosta w swojej logice - tym razem przyprawiła mnie o lekki dreszcz.

" ... nie opuszczę koalicji za szybko, bo wtedy dałbym im czas, aby mnie mogli zniszczyć ... "

Jak to zniszczyć, po co zniszczyć ? - zapytałem naiwnie.

" ... gdybym teraz odszedł i założył własną partię, to przez następne dwa lata, do samych wyborów, wykorzystają służby specjalne i media, aby obedrzeć mnie ze skóry,
wplątać w niejasności i odebrać mi dobre imię ... "

A masz coś na sumieniu ?

" ... Nie ... "

To czego się obawiasz ?

" ... Ich .. " - ... "

######################################################################

Sienkiewicz już zobaczył film z monitoringu - kiedy Policja w silę czterech radiowozów bije i maltretuje Wiplera ( jednego z Trzech Tenorów przyszłej Partii Gowina - Gowin - Rokita - Wipler. )
Wszystko wskazuje - że społeczeństwo nie prędko ten film zobaczy.

Teraz Sienkiewicz o wydarzeniach 11 listopada mówi o dzieciach PiS'u  - jak to stwierdził Celiński - ktoś Policji wydał rozkaz bycia nie profesjonalną

A w tle wojna - Dwóch Grup Trzymających Władzę - Jedną z nich Gowin nazwał pieszczotliwie Sitwą.
 

Janosik
O mnie Janosik

" Dzisiejsze Czasy " - Oceniam : - Krytycznie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości